24 Ocak 2010 Pazar

ateşten mi korkuyorum, Ebu Zerr olmaktan mı?

hikaye önce zeki olduğumu bana dikte ettirmeleriyle başladı...


ukalaca bi cümle değil ki bu...


en azından o niyetle söylenmedi...





sonra odtü falan filan... baş harfini bilerek ve isteyerek küçük yazdım, noktalama hatasını bilerek yaptım, diğer yaptığım hatalarımın yanında solda sıfır kalır...





ne oldu bunları yaparken, kendime önem vermeye başladım.


ne oldu bunları yaparken, ahireti olmayan sisteme kul olmaya başladım.


ne oldu bunları yaşarken, en kötüsü galiba bu hayaller kurmaya başladım hani sadece durak olan burası için.


ne oldu bunları yaşarken, muhafazakar ekonomisi kapitalist ekonomisi, kısacası ekonominin her türlüsü bana, ateşten mi yoksa Gıfarlı Ebu Zerr olmaktan mı korkmam konusunda dilemma yaşattı.

belki de hiç anlaşılmıyor yazdıklarım, zaten anlaşıldığı için yazmıyorum. çözebilmiş değilim bu basit olması gereken konuyu...

ama soruyorum kendime, bu dünyada başaramamak beni deli edecek gibi birşey mi... başarmak adına aldığım ya da alacağım riskler beni kuvvetle muhtemel ateşe yaklaştırıyor. sonra soruyorum ebu zerr olmak çok mu kötü.. evet diyorum gerek yok diyorum.. yada dedirtiyolar...
dedirtiyorlar... dedirtecekler... delirtecekler...


peki cephanemde ne var diye bakıyorum. namaz şarjorum boş..

zekat, oruç, hacc ahh bunların içinde acizane yaptıklarım var ama paslanmışlar...

galiba yenileceğim bu savaşta... ee bu sonmu?

dur bi saniye ya bu hakkaten son be akılsız....

silkin artık...

aksiyona geçmem gerek bi tek ona eminim... bazı projeler uydurmalıyım kendime...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder